Jáchym Červinka

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu firmami zaměřených na prodej potravinových doplňků

Jáchym Červinka, The use of influencer marketing by companies focused on selling food supplements
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím influencer marketingu československými firmami na trhu s potravinovými doplňky stravy a jak tuto formu komunikace vnímá generace Z. Cílem je navrhnout vhodnou komunikační strategii pro tyto firmy, poskytnout doporučení a odhalit důležité faktory ovlivňující spotřebitelské chování na tomto trhu. Začátek práce tvoří literární rešerše, která popisuje základní pojmy …více
Abstract:
This bachelor thesis explores the utilization of influencer marketing by Czech and Slovak companies in the food supplement market and how this form of communication is perceived by Generation Z. The goal is to create a suitable communication strategy for these companies, provide recommendations and uncover important factors influencing consumer behavior in this market. The thesis starts with literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
  • Oponent: Jana Pavelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing