Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům – Daniel Axmann
Daniel Axmann
Bakalářská práce
Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům
Identification of Customer Attitudes towards Banking Products
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl identifikovat postoje zákazníků k bankovním produktům. Charakterizovanou společností je Česká spořitelna, a.s., která je nejstarší a největší bankou na tuzemském trhu v České republice. Pozornost je věnována zejména výnosovým, úvěrovým a investičním produktům z její nabídky. Postoje klientů byly zjišťovány formou dotazníkového šetření prostřednictvím internetu. Výsledky …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to identify the customers' attitudes towards banking products. The characterized company is Česká spořitelna, a.s., which is the oldest and largest bank on the domestic market in the Czech Republic. The focus is mainly on income, credit and investment products from its offer. Client attitudes were collected by means of a questionnaire survey via the Internet. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova