Daniel Axmann

Bakalářská práce

Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům

Identification of Customer Attitudes towards Banking Products
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl identifikovat postoje zákazníků k bankovním produktům. Charakterizovanou společností je Česká spořitelna, a.s., která je nejstarší a největší bankou na tuzemském trhu v České republice. Pozornost je věnována zejména výnosovým, úvěrovým a investičním produktům z její nabídky. Postoje klientů byly zjišťovány formou dotazníkového šetření prostřednictvím internetu. Výsledky …více
Abstract:
This bachelor's thesis aims to identify the customers' attitudes towards banking products. The characterized company is Česká spořitelna, a.s., which is the oldest and largest bank on the domestic market in the Czech Republic. The focus is mainly on income, credit and investment products from its offer. Client attitudes were collected by means of a questionnaire survey via the Internet. The results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Milena Lahutová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod