Bc. Tomáš Tyl
Bachelor's thesis
Optimalizace webových stránek
Optimisation of website
Abstract:
Práce se zabývá problematikou komunikace střední technické školy s celkovým publikem pomocí webu. V úvodních kapitolách rozebírá, jaké typy informací škola potřebuje publikovat a jaké cílové skupiny oslovuje. Tyto kapitoly se také zaměřují na charakteristiku chování jednotlivých skupin publika a formulují hypotézy, jak tyto skupiny zaujmout. Generace Z je do hloubky rozebrána jako nejdůležitější skupina …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of a secondary technical school communication with its audience via the school website. In the introductory chapters, it analyses what types of information the school needs to publish and which target groups it addresses. These chapters also focus on the characteristics of particular audience groups´ behaviour and formulate hypotheses on how to interest those groups …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/a5if8/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2023
- Supervisor: doc. RNDr. Lucie Ciencialová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Daniel Valenta, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / field:
Computer Science / Computer Science and Technology
Theses on a related topic
-
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
Vizualizace procesu optimalizace vsázek pro zóny jaderných reaktorů
Josef ZEMAN -
Optimalizace vizualizace vývoje dopravního toku v čase
Sofia Michailidu