Kristýna Doleželová

Bachelor's thesis

Interní personální marketing ve vybrané společnosti

Internal Personnel Marketing in Selected Company
Abstract:
Fluktuace zaměstnanců je v současné době velice aktuální téma vzhledem k rekordně nízké nezaměstnanosti v České republice. Ve své bakalářské práci řeším fluktuaci ve vybrané společnosti, která se s tímto problémem potýká. S tímto pojmem úzce souvisí dobré jméno značky, které lze utvářet pomocí tzv. personálního marketingu. Zaměřuji se pouze na interní personální marketing, tedy činnosti týkající se …more
Abstract:
Staff turnover is a very topical topic. In the Czech Republic is salso a low unemployment. In my bachelor thesis I deal with fluctuation in selected company. The term fluctuation is also related with the term good brand name. It forms personnel marketing, but in this thesis I will focus only on internal personnel marketing. That means all areas of employee care. From recruitment to dismissing employees …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Doleželová, Kristýna. Interní personální marketing ve vybrané společnosti. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravian Business College Olomouc

Moravian Business College Olomouc

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management