Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz – Bc. Veronika Vilímková
Bc. Veronika Vilímková
Master's thesis
Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz
Increasing the Sellers Efficiency on the Aukro.cz web site
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit příručku, kterou společnost Aukro.cz poskytne svým prodejcům online nebo fyzické podobě. Tato příručka popisuje, jakým způsobem mohou prodejci zlepšit a zvýšit prodeje na Aukro.cz. Příručka mimo jiné ukáže prodejcům cestu, jak se efektivně zapojit do propagačních projektů společnosti. Teoretická část vytváří základ pro praktickou část a zabývá se problematikou e-commerce …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a manual which will be provided to Aukro sellers either online or in paper form. This manual describes the ways that Aukro sellers can use to improve and increase their sales on www.aukro.cz. The manual, besides other things, will show its sellers an option how to get effectively involved in Aukro promotional projects. The theoretical part forms the base for the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vilímková, Veronika. Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
E-business analysis: A case study of selected clothing e-shop
Anna Jůzová -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
E-business a jeho logistika (v podmínkách ČR)
Miloš Oršulic -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení
Ondřej Syrový -
E-business a jeho logistika (v podmínkách ČR)
Michael Foltán -
E-business a jeho logistika
Jan Gierczynski -
Internet Banking and E-business Solutions
Vladimir Marković -
Analýza nekalých obchodních praktik na e-shopech v ČR
Lenka Procházková