Teambuilding, jako nástroj ke zlepšení firemní identity a klientského přístupu – Bc. Jan Pikl
Bc. Jan Pikl
Diplomová práce
Teambuilding, jako nástroj ke zlepšení firemní identity a klientského přístupu
Teanbuilding as a tool for corporate identity and client service improvement
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl vytvořit návrh teambuildingového projektu na zlepšení firemní identity a klientského přístupu ve vybrané firmě. V první části práce jsem definoval podmínky pro sestavení funkčního týmu a funkční týmové spolupráce. Dále jsem definoval, jak se učí organizace jako celek. Nastínil jsem výběr vhodných teambuildingových aktivit a příklad jejich použití v jiných firmách. Nakonec …víceAbstract:
This thesis aims to create a proposal of the teambuilding project to improve corporate identity and client attitude in the company. In the first section I have defined the conditions how to build a functional team and teamwork. I have also defined how organization can work as a whole. I have outlined the variety of appropriate team-building activities and examples of their using in other companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fe7cm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloš Krejčí
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Vliv změny pozitivního přístupu zaměstnanců na efekt týmové spolupráce
Adam Slapnička -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
Problematika týmové spolupráce pracovníků v sociálních organizacích
Marie POKORNÁ -
Týmová spolupráce ve virtuální a reálné hře
Adam Škvor -
Osobní identita a organizační kultura
Eva Čejdová -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda: identita podniku, prezentace na internetu a vývoj nové aplikace
Vratislav Bureš