Portfolio dítěte v mateřské škole - diagnostický nástroj rozvoje osobnosti dítěte – Bc. Iva Roušarová, DiS.
Bc. Iva Roušarová, DiS.
Bachelor's thesis
Portfolio dítěte v mateřské škole - diagnostický nástroj rozvoje osobnosti dítěte
Portfolio of child in the kindergarten - diagnostic tool for the development of the child
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá ukázkou individuálního přístupu k rozvoji dítěte s využitím metod pedagogické diagnostiky. Práce je zpracována formou případové studie. Členěna je do pěti kapitol: první čtyři kapitoly jsou teoretické, pátá je praktická. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů a rozebírá spojitost dané disciplíny s důležitostí individuálního přístupu pedagoga v mateřské škole …moreAbstract:
Abstract This thesis deals with an example of an individual approach to child development using methods of pedagogical diagnostics. Work is processed in the form of case studies. The thesis deals is divided into five chapters: the first four chapters are theoretical, the fifth chapter is practical. The theoretical part is focused on definition of basic concepts and discusses the relationship of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e5vjk/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2013
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUŠAROVÁ, Iva. \textit{Portfolio dítěte v mateřské škole - diagnostický nástroj rozvoje osobnosti dítěte}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/kqmwn9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Metody a postupy učitele základní školy k diagnostice žáka.
Viktor DEJMAL -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Lenka ŠPANNEROVÁ -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Lenka ŠEJDOVÁ -
Diagnostika žáků na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele
Drahoslava Holbová -
Pedagogická diagnostika dětí předškolního věku jako výchozí bod pro rozvoj oslabených funkcí
Miroslava Fröhlichová -
Pedagogická diagnostika žáka s rizikovými projevy školní neúspěšnosti
Lucie DVOŘÁKOVÁ