Portfolio dítěte v mateřské škole - diagnostický nástroj rozvoje osobnosti dítěte – Bc. Iva Roušarová, DiS.
Bc. Iva Roušarová, DiS.
Bakalářská práce
Portfolio dítěte v mateřské škole - diagnostický nástroj rozvoje osobnosti dítěte
Portfolio of child in the kindergarten - diagnostic tool for the development of the child
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ukázkou individuálního přístupu k rozvoji dítěte s využitím metod pedagogické diagnostiky. Práce je zpracována formou případové studie. Členěna je do pěti kapitol: první čtyři kapitoly jsou teoretické, pátá je praktická. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů a rozebírá spojitost dané disciplíny s důležitostí individuálního přístupu pedagoga v mateřské škole …víceAbstract:
Abstract This thesis deals with an example of an individual approach to child development using methods of pedagogical diagnostics. Work is processed in the form of case studies. The thesis deals is divided into five chapters: the first four chapters are theoretical, the fifth chapter is practical. The theoretical part is focused on definition of basic concepts and discusses the relationship of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e5vjk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Metody a postupy učitele základní školy k diagnostice žáka.
Viktor DEJMAL -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Lenka ŠPANNEROVÁ -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Lenka ŠEJDOVÁ -
Diagnostika žáků na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele
Drahoslava Holbová -
Pedagogická diagnostika dětí předškolního věku jako výchozí bod pro rozvoj oslabených funkcí
Miroslava Fröhlichová -
Pedagogická diagnostika žáka s rizikovými projevy školní neúspěšnosti
Lucie DVOŘÁKOVÁ