Analýza společenského odívání studentů Fakulty textilní TUL – Bc. Miroslava Juhásová
Bc. Miroslava Juhásová
Bakalářská práce
Analýza společenského odívání studentů Fakulty textilní TUL
An Analysis of Formal Wear Styles Adopted by Students at the Faculty of Textile Engineering of the Technical University of Liberec
Anotace:
Tato práce je zaměřena na analýzu společenského odívání absolventů FT TUL k promocím. Aby bylo možné definovat vhodný a nevhodný společenský oděv k příležitosti promoce, byl definován termín společenského odívání, zvlášť společenský oděv vhodný pro ženy a společenský oděv vhodný pro muže. V práci byla použita fotodokumentace, kde fotografie vhodného a nevhodného oděvu k promocím s rozdělením ženy a …víceAbstract:
The thesis is focused on an analysis of formal wear styles adopted by students at the faculty of textile engineering of the technical university of Liberec. In order to define the rule for suitable dress code, I diversified unique wear for men and unique wear for women. In my work I am using photo library, that shows, which kind of wearing is more preferable and worthier. My photo library is setup …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Juhásová, Miroslava. Analýza společenského odívání studentů Fakulty textilní TUL. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh třívrstvého laminátu vhodného pro svrchní oděv AČR
Miluše Volfová Vlková -
Oděv jako umělecké dílo: Alexander McQueen a Hussein Chalayan
Rebeka Maria Kasapidu -
Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů
Martina Stránská
Název
Vložil
Vloženo
Práva