Bc. Tomáš Hermach
Bachelor's thesis
Nové trendy v internetovém marketingu
New trends in internet marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v internetovém marketingu. Ve své první části charakterizuje základní přístupy a formy internetového marketingu. V druhé části analyzuje konkrétní společnost, která využívá nových metod internetového marketingu. Práce poskytuje stanoviska a navrhuje zlepšení a opatření pro získání větší efektivity z nástrojů internetového marketingu. Práce je doplněna krátkým …moreAbstract:
The bachelor thesis is concerned with new trends within internet marketing. In the first part basic attitudes to internet marketing and its forms are characterized. In the second part the concrete company using new marketing methods is analyzed. In the thesis viewpoints are provided and improvements and steps towards to increasing of efficiency of tools within internet marketing are proposed. As the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kj3el/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Ochrana soukromí a marketing
Anna Kajsová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková