Postavení studenta jako klienta - srovnání veřejné a soukromé VŠ – Bc. Iboja Fišerová
Bc. Iboja Fišerová
Bachelor's thesis
Postavení studenta jako klienta - srovnání veřejné a soukromé VŠ
Student as a client of the service - public and private university comparison
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na nejvýznamnější rozdíly v postavení studenta jako klienta soukromé a veřejné vysoké školy s úmyslem porovnat jejich současné významné silné a slabé stránky ve vztahu ke studentovi. Cílem mé bakalářské práce bylo spravedlivé vyhodnocení množství a kvality vzdělávacích služeb poskytovaných soukromým a veřejným sektorem a upozornit na oblasti, ve kterých vysoká …moreAbstract:
In my bachelor work I focused on description of most significant differences in student position as a client of private and public university or high school with the intention to confront their considerable and actual strengths and weaknesses related to the student position. The aim of my bachelor work was fair evaluation of education services quantity and quality provided by private and public sector …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bsvgg/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2007
- Supervisor: doc. JUDr. Ivan Malý, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIŠEROVÁ, Iboja. \textit{Postavení studenta jako klienta - srovnání veřejné a soukromé VŠ}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2007. Available from: https://theses.cz/id/kr071h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Veřejná vysoká škola-vybrané otázky
Eva POSPÍŠILOVÁ -
Veřejná vysoká škola
Zuzana ORLOVSKÁ -
Veřejná vysoká škola jako subjekt soukromoprávních vztahů
Barbora Pavlíková -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Veřejná vysoká škola a DPH
Iveta Šiková -
Vysoká škola (Veřejnoprávní samospráva nebo veřejný podnik?)
Květa BALEJOVÁ