Michaela Baletková
Bachelor's thesis
Influencer marketing v cestovním ruchu
Influencer Marketing in Tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v cestovním ruchu, konkrétně spoluprací destinačních agentur s influencery za účelem propagace destinací. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, influencer marketing, cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu dat, která byla získána pomocí kvalitativních i kvantitativních šetření ve formě rozhovorů …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of influencer marketing in tourism, specifically with the cooperation of destination agencies and influencers in order to promote destinations. The theoretical part is focused on internet marketing, influencer marketing, tourism and tourism destinations. The practical part includes the analysis of data that were obtained using qualitative and quantitative surveys …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice
Johana Tomolyová -
Role Destinační agentury České středohoří v rozvoji regionálního cestovního ruchu
Tereza Voborníková -
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Petra Voglová -
Význam zřízení Destinační agentury Krušné hory pro rozvoj obcí horského regionu
Michaela Trylčová