Influencer marketing v cestovním ruchu – Michaela Baletková
Michaela Baletková
Bachelor's thesis
Influencer marketing v cestovním ruchu
Influencer Marketing in Tourism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v cestovním ruchu, konkrétně spoluprací destinačních agentur s influencery za účelem propagace destinací. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, influencer marketing, cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu dat, která byla získána pomocí kvalitativních i kvantitativních šetření ve formě rozhovorů …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of influencer marketing in tourism, specifically with the cooperation of destination agencies and influencers in order to promote destinations. The theoretical part is focused on internet marketing, influencer marketing, tourism and tourism destinations. The practical part includes the analysis of data that were obtained using qualitative and quantitative surveys …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje
Michaela Barhoňová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice
Johana Tomolyová -
Role Destinační agentury České středohoří v rozvoji regionálního cestovního ruchu
Tereza Voborníková -
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Petra Voglová