Výchovný vliv rodinného prostředí dětí předškolního věku v riziku vzniku nežádoucího chování – Bc. Barbora Holubářová
Bc. Barbora Holubářová
Diplomová práce
Výchovný vliv rodinného prostředí dětí předškolního věku v riziku vzniku nežádoucího chování
The educational influence of the family environment of children of preschool age at risk of developing undesirable behaviour
Anotace:
Závěrečná práce se zaměřuje na zkoumání výchovného vlivu rodinného prostředí na děti předškolního věku, které se nacházejí v riziku vzniku nežádoucího chování. Cílem práce je porozumět souvislostem mezi specifiky rodinného prostředí – jako jsou výchovné styly, komunikace v rodině, sociálně-ekonomické podmínky, nebo vztahy mezi členy domácnosti – a projevy chování dětí, které mohou být považovány za …víceAbstract:
The thesis focuses on investigating the educational influence of the family environment on children of pre-school age who are at risk of developing undesirable behaviour. The aim of the thesis is to understand the connections between the specificities of the family environment - such as educational styles, communication within the family, socio-economic conditions, or relationships between members …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oik9a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2025
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (Specializace 3 - poruchy chování)
Práce na příbuzné téma
-
Prospěšnost fotbalové školičky v Moravské Třebové na celkový vývoj dítěte předškolního věku
Michal Heger -
Vývoj řeči předškolního dítěte, vyrůstajícího v bilingvním prostředí
Kateřina Drábková -
Vývoj řeči předškolního dítěte a jeho diagnostika
Lucie Kallabová -
Vliv rodinného prostředí na emocionální vývoj dítěte předškolního věku
Barbora Špuláková -
Hra a její vliv na vývoj dítěte předškolního věku
Anežka FOGLOVÁ -
Vliv sociálních sítí a technologií na vývoj dítěte předškolního věku
Helena Šulcová -
Vliv hlasitého čtení pohádek na vývoj dítěte
Martina Kociánová -
Nežádoucí projevy chování u dětí v mateřské škole
Daniela ŠRÁMKOVÁ