Michal Švejd

Master's thesis

Typologie zákazníka nákupního centra Palladium

Typologies of Palladium Customers
Abstract:
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5676