Michal Švejd
Master's thesis
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Typologies of Palladium Customers
Abstract:
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5676
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Magda Součková -
Chování spotřebitele na trhu s vínem
Tomáš Müller -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů
Jakub Čagánek -
Analýza chování spotřebitele v železniční dopravě
Valeriya Budynska -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova