Typologie zákazníka nákupního centra Palladium – Michal Švejd
Michal Švejd
Diplomová práce
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Typologies of Palladium Customers
Anotace:
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Magda Součková -
Chování spotřebitele na trhu s vínem
Tomáš Müller -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů
Jakub Čagánek -
Analýza chování spotřebitele v železniční dopravě
Valeriya Budynska -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova