Michal Švejd

Diplomová práce

Typologie zákazníka nákupního centra Palladium

Typologies of Palladium Customers
Anotace:
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5676