Pedagogicko - psychologické přístupy k asertivitě – Bc. Jindřich VAŠÍČEK
Bc. Jindřich VAŠÍČEK
Bakalářská práce
Pedagogicko - psychologické přístupy k asertivitě
Pedagogical and psychological approaches to assertivity
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o asertivitě jako vhodném nekonfliktním stylu jednání. V první a druhé části jsem shrnul teoretické poznatky o asertivitě a komunikačních dovednostech. V závěrečné části jsem naznačil možnosti, jak je možné využít metody aktivního sociálního učení k získání asertivních dovedností. Uvedl jsem také několik praktických případů konfliktních situací a jejich řešení strážníky městské …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with assertiveness as an appropriate style of behaviour. In the first two chapters I summarize theoretical information about assertiveness and communicational skills. In the last part of the thesis I outline the possible use of the method of active social learning in order to obtain assertive skills. In addition, I provide several practical cases of conflict situations and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2006
Zveřejnit od: 26. 11. 2008
Identifikátor:
1004242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŠÍČEK, Jindřich. Pedagogicko - psychologické přístupy k asertivitě. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 11. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 11. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aktivní sociální učení ve SPOLU Olomouc, z. s.
Petr KOSEK -
Aktivní sociální učení na odborném učilišti
Danuše Prášilová -
Osoby s mentálním postižením a aktivní sociální učení
Jaromír Maštalíř -
Aktivní sociální učení jako součást primární prevence na školách
Hana DADUČOVÁ -
Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany
Barbora KUČEROVÁ -
Vliv kurzu Aktivního sociálního učení na rozvoj kompetencí osob s mentálním handicapem z pohledu klientů a jejich rodin.
Erika SYCHROVÁ -
Sociálně-psychologické přístupy k zácviku a výcviku asertivního jednání strážníků městské policie
Libor BÜCHLER -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková