Role učitele při rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků – Mgr. Oldřich Bezdomnikov
Mgr. Oldřich Bezdomnikov
Bakalářská práce
Role učitele při rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků
A role of a teacher during developing of communication skills of problem pupils
Anotace:
Tato práce se snaží přispět k výzkumu komunikačních dovedností učitele a jejich následného rozvíjení u problémových žáků. Vychází z předpokladu, že jedním z důvodů problémového chování je nedostatek komunikace nebo její nesprávné využívání. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy – komunikace, problémový žák a komunikační dovednosti učitele. Následně jsou uvedeny výzkumy, které byly …víceAbstract:
A role of a teacher during developing of communication skills of problem pupils. This thesis tries to contribute to a research of communication skills of a teacher and their follow-up developing in case of problem pupils. It is based on a hypothesis that one of reasons of problem behaviour is lack of communication or its incorrect application. There are defined basic concepts in theoretical part of …víceKlíčová slova
Klíčová slova – pedagogická komunikace učitel problémové chování žáka vztah učitel-žák komunikační dovednosti učitele rozvíjení komunikace Key words – educational communication teacher problem pupil behaviour teacher-pupil relationship communication skills of theacher developing of communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ftfff/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie (kombinované) / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Komunikace jako klíčový prvek v budování vztahu mezi učitelem a rodiči žáka střední školy
Nikola Pokorná -
Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Rebeka Kelčíková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons
Lenka Čermáková -
Rozvíjení dovednosti mluvení v anglickém jazyce na 1. stupni základních škol
Tereza PAZDĚRNÁ