Jan Zelinka

Bakalářská práce

Vliv marketingu na konzumní společnost

Marketing impact on the consumer society
Anotace:
Bakalářská práce popisuje vliv marketingu a jeho jednotlivých nástrojů na konzumní společnost v globalizované ekonomice. Teoretická část je věnována příčinám vzniku konzumu, změnám hodnot spotřebitelů, globalizaci a vlivu příjmu na spotřebu. Dále práce popisuje marketing a vztah konzumu, spotřebitele a marketingu. Následuje výčet negativních a pozitivních vlivů marketingu na konzumní společnost. V …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the influence of marketing and its various instruments on consumer society in globalized economy. The theoretical part is divided into several parts - cause of occurrence of consumerism, change of values of consumers, globalization and impact of income on consumption. It also describes the relationship between marketing and consumerism, consumers and marketers. Then follows …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedoucí: Zuzana Džbánková
  • Oponent: Pavel Sirůček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39672

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management