Přehled hlavních typů tradičních médií v ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje – Petr Majerik
Petr Majerik
Bakalářská práce
Přehled hlavních typů tradičních médií v ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Key Traditional Media in the Czech Republic and the Perspectives of their Future Development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tematikou tradičních offline médií, mezi která řadíme tisk, rádio, televizi a venkovní reklamu. I přes růst významu online reklamy považuji uvedená tradiční média za stále velmi důležitá, protože každé z nich má své specifické výhody v oblasti plánování médií. Práce si klade za cíl zjistit, která média se dokáží nejlépe adaptovat na dynamicky se měnící mediální prostředí …víceAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on traditional offline media: print, radio, television, and out of home. Although the importance of online media is still growing, traditional offline media still plays a significant role since more than fifty percent of media investments are still dedicated to offline media. The thesis aims to find out which offline media types are better prepared for adaptation to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Nikola Pařízková
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Plánování výroby a nákup materiálu ve firmě Otavan Třeboň a. s.
Martin PETRÁSEK -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Economic Analysis and Comparison of Online and Offline Media Market
Tatiana Kochurova -
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Zdeněk Jankovič -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová
Název
Vložil
Vloženo
Práva