Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Adéla Fialová
Bc. Adéla Fialová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a uplatňování zásad merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných maloobchodních jednotek. Cílem bakalářské práce je charakterizovat, analyzovat zvolené maloobchodní jednotky a následně zhodnotit tyto faktory. U zvolené jednotky navrhnout návrhy opatření k jejímu následnému zlepšení v analyzované oblasti. Hlavní analyzovanou jednotkou je obchod Tally Weijl, která …víceAbstract:
This thesis is main focus to selected retail units in trade sector and their merchandising and shopping atmosphere analysis and applications. The aim of this bacherol’s thesis is description and analysis of two chosen selected retail units in one common topic. For first and major retail unit will be set up improvent plan suggestion. Chosen retail units are two fashion shops placed in Jihlava at City …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/sjxl0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
Zuzana GRYCZOVÁ -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Komparace nákupní atmosféry retailu v českém a ruském prostředí
Nikita Doronin