Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten. – Leona CAHLOVÁ
Leona CAHLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.
Marketing Strategies in Tourism: Comparison of Two Hotels in The Ore Mountains and The White Carpathians.
Abstract:
Subject of this Bachelor work is: ?Marketing strategy in tourism: Comparison of two hotels in Ore Mountains and White Carpathians.? In theoretical part, there are described both of the mountains and hotels and some notions from area of marketing. Bachelor work specializes also on hints for increasing visit rate. In practical part, there is demonstrated the investigation of travel agencies offers - …víceAbstract:
Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CAHLOVÁ, Leona. \textit{Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ks3gy6/.
Jak správně citovat práci
CAHLOVÁ, Leona. Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
Pavlína Bílá -
Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Marta Lišková -
Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení
Michaela Bílá -
Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu
Michaela Vlková -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Důležitost a význam kongresového turismu pro hotel
Kamila Nováková -
Zelený turismus? (Ne)environmentální management hotelů
Ivana Pšeničková -
Chinese Tourists in Hotel Industry
Jessica Rozsypálková