Zuzana Dymáčková

Bachelor's thesis

Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie

Business environment, business practices and cultural specifics of India
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika v Indii a jejich vliv na mezinárodní podnikání. Indie, jako jedna z nejrychleji rostoucích ekonomik světa, představuje pro podnikatele a investory z celého světa zajímavou a atraktivní destinaci. Nicméně, porozumění místnímu obchodnímu prostředí, kulturním normám a obchodním zvyklostem je nezbytné pro úspěšné …viac
Abstract:
This bachelor's thesis examines the business environment, business practices and cultural specificities in India and their impact on international business. India, as one of the fastest growing economies in the world, is an interesting and attractive destination for entrepreneurs and investors from all over the world. However, an understanding of the local business environment, cultural norms and business …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/pe1kr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
  • Oponent: M.A. Jozef Ftorek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
International Management and Marketing / International Management and Marketing