Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora – Natálie Hrubešová
Natálie Hrubešová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora
Marketing Communication SK Sparta Kutná Hora
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalovým klubem SK Sparta Kutná Hora. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního šetření identifikovat nejefektivnější komunikační nástroje a navrhnout opatření pro zlepšení komunikační strategie klubu. Současně se práce zaměřuje na zjištění míry povědomí o klubu mezi obyvateli Kutné Hory. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the football club SK Sparta Kutná Hora. The aim of the thesis is to identify the most effective communication tools and propose measures to improve the club's communication strategy through a quantitative investigation. At the same time, the thesis aims to determine the level of awareness of the club among the residents of Kutná Hora. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kamila Gamalová, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrubešová, Natálie. Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK
Martin Derner -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Marketingová komunikace SK Sigma Olomouc
Michal MINÁŘ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Analýza internetové marketingové komunikace e-shopu fajntricko.sk
Jaroslav Klimecký -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Analýza marketingové komunikace ve společnosti UDO SK, s.r.o.
Andrej KOVÁČIK