Volba další vzdělávací dráhy u vybrané cílové skupiny osob ohrožených sociálním vyloučením – Bc. Kamila Klecanská
Bc. Kamila Klecanská
Bakalářská práce
Volba další vzdělávací dráhy u vybrané cílové skupiny osob ohrožených sociálním vyloučením
Choosing a Further Course of Education for Target Group of Person Endangered by Social Exclusion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem volby další vzdělávací dráhy u vybrané cílové skupiny osob ohrožených sociálním vyloučením- Romů. Cílem práce je pomocí kvalitativního přístupu zjistit, podle čeho klienti organizace pomáhající osobám ohrožených sociálním vyloučením volili svoji další vzdělávací dráhu po základní škole, popis důležitých bodů v jejich rozhodování a jejich zpětné reflektování tohoto …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of choosing a further course of education for target group of person endangered by social exclusion– the Roma. The goal of this thesis is, using a qualitative approach, to find the basis on which clients of an organization helping people endangered by social exclusion chose their further education after elementary school, the description of important points …víceKlíčová slova
volba další vzdělávací dráhy volba povolání kariérové rozhodování vzdělávací aspirace sociální vyloučení sociálně vyloučená lokalita romské děti a mládež kvalitativní výzkum choosing a further course of education career choice career decision-making educational aspirations social exclusion socially excluded locality romany children and youth qualitative research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pl92s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
- Oponent: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
A Framework Proposal For Choosing A New Business Implementation Model In Henkel
Tsz Wan Li -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Volba další vzdělávací dráhy žáků základních škol v kontextu rodiny
Petr Hlaďo -
Volba povolání pro žáky základních škol
Kateřina Kučerová -
Zpětná reflexe volby další vzdělávací dráhy očima studentů ekonomických oborů v 1. ročníku střední školy
Michaela Keroušová -
Žák základní školy a jeho volba další vzdělávací dráhy
Gabriela KŘIŽKOVÁ -
Volba další vzdělávací dráhy žáků základní školy, se zaměřením na spokojenost se zvolenou střední školou a oborem
Pavla JAVŮRKOVÁ