Posílení image značky metodou 360 stupňů – BcA. Petr PŠČOLKA
BcA. Petr PŠČOLKA
Bakalářská práce
Posílení image značky metodou 360 stupňů
Analysis of consolidation image brand Tatra "360 Degree Branding"
Anotace:
Studie posílení image značky Tatra, 360 Degree Branding. Historie značky Tatra a návrh jejího dalšího směřování.Abstract:
Analysis of consolidation image brand Tatra, 360 Degree Branding. History of the brand Tatra and suggestion of the further direction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŠČOLKA, Petr. Posílení image značky metodou 360 stupňů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.