BcA. Petr PŠČOLKA

Bachelor's thesis

Posílení image značky metodou 360 stupňů

Analysis of consolidation image brand Tatra "360 Degree Branding"
Abstract:
Studie posílení image značky Tatra, 360 Degree Branding. Historie značky Tatra a návrh jejího dalšího směřování.
Abstract:
Analysis of consolidation image brand Tatra, 360 Degree Branding. History of the brand Tatra and suggestion of the further direction.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PŠČOLKA, Petr. Posílení image značky metodou 360 stupňů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 05. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Art and Design

Bachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - specialization Visual Design

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.