BcA. Petr PŠČOLKA
Bachelor's thesis
Posílení image značky metodou 360 stupňů
Analysis of consolidation image brand Tatra "360 Degree Branding"
Abstract:
Studie posílení image značky Tatra, 360 Degree Branding. Historie značky Tatra a návrh jejího dalšího směřování.Abstract:
Analysis of consolidation image brand Tatra, 360 Degree Branding. History of the brand Tatra and suggestion of the further direction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠČOLKA, Petr. \textit{Posílení image značky metodou 360 stupňů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ksik9m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŠČOLKA, Petr. Posílení image značky metodou 360 stupňů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - specialization Visual Design
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.