Filosofie pro děti na I. stupni základní školy – Jana VLASÁKOVÁ
Jana VLASÁKOVÁ
Diplomová práce
Filosofie pro děti na I. stupni základní školy
Možnosti využití Filozofie pro děti k naplňování cílů průřezových témat na 1.stupni ZŠ
Philosophy for Children at Primary School
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi využití programu Filozofie pro děti k naplňování cílů průřezových témat na 1. stupni ZŠ. V teoretické části jsou shrnuty obecné cíle základního vzdělávání na základě současných kurikulárních dokumentů, dále jsou charakterizována průřezová témata Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a program Filozofie pro děti a popsána jejich vzájemná propojenost. …víceAbstract:
This thesis deals with the possibilities of using the programme Philosophy for Children to fulfill the objectives of the cross-curricular subjects at Primary school. The theoretical part includes a summary of the objectives of elementary education, then it describes the cross-curricular subjects of the Framework Education Programme for Elementary Education and Philosophy for Children and their interconnection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012
Zveřejnit od: 12. 1. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marta Franclová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLASÁKOVÁ, Jana. Filosofie pro děti na I. stupni základní školy. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.1.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 1. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Filozofování s dětmi nad knihami Petra Horáčka
Radka ZŮNOVÁ -
Filozofie pro děti s myšlenkou
Michaela ŠEVČÍKOVÁ -
Rozvoj kompetence k řešení problémů při filozofování s dětmi
Ivo HOFFMAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva