Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina – Bc. Johana Holubová
Bc. Johana Holubová
Master's thesis
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
The Influence of Conffesion on The Perception of Marketing Communications – Belivers (Catholics) as a Specific Target Group
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá percepcí marketingových sdělení, věřící veřejností, resp. katolickou veřejností v České republice. Je rozdělená na kapitoly, které jsou i tématickými celky. První celek popisuje vnímání marketingových sdělení, ale i například obchodu katolickou veřejností, vychází zde hlavně z Bible a životopisů svatých. Druhá část je věnovaná marketingové komunikaci, tedy marketingovému …moreAbstract:
Major of this master thesis is perception of marketing communications, the believers, respectively catholic public in Czech Republic. It is divided into chapters, which are also thematic units. First unit describes not only the perception of marketing communications, but also the perception of trade of the catholic public here based mainly on the bible and biographies of Saints. Second unit deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBOVÁ, Johana. \textit{Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ksnev1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová