Návrh marketingového mixu obchodního podniku – Bc. Lucie Prokešová
Bc. Lucie Prokešová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu obchodního podniku
The suggestion of marketing mix of business Company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce, která je zaměřena na návrh marketingového mixu obchodního podniku, je zjistit stávající stav podniku a navrhnout jeho zlepšení či zefektivnění na základě celkového šetření, provedených analýz a vyhodnocení celkových dat společnosti. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodný marketingový mix zvoleného podniku. V teoretické části bude popsán marketing, jeho historie …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is oriented on a marketing mix proposal of a business company. It will examine the current situation of the enterprise and propose its improvement or make it more effective on the basis of a full examination, accomplished analysis and total data evaluation. The main goal of the thesis is to propose an appropriate marketing mix of the chosen company. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/sgmeu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingové řízení MSP
Linda Šalanská -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal