Dominika HÁJKOVÁ

Bakalářská práce

Strategie náboru zaměstnanců v digitálním světě: komparativní analýza českých a německých agentur práce

Recruitment strategies in the digital world: Comparative analyses of Czech and German recruiting agencies/companies.
Abstract:
The aim of this thesis is to provide information in the field of recruitment especially about recruitment digital strategies and recruitment agencies. Further aim is to compare Czech and German recruiting agencies from several of aspects mainly from the influence of fast developing digital world. The first part of the thesis focuses on the theoretical part. Theoretical part deals with general explanation …více
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je poskytnout informace v oblasti náboru zaměstnanců zejména strategie při náboru zaměstnanců v digitálním světě a prostřednictvím agentur práce. Dále je cílem porovnat české a německé agentury práce z několika různých aspektů, kde hlavním aspektem je vliv sociálních sítí na nábor zaměstnanců. První část práce se zaměřuje na teoretickou část. Teoretická část se zabývá …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Alok Kumar, M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HÁJKOVÁ, Dominika. Strategie náboru zaměstnanců v digitálním světě: komparativní analýza českých a německých agentur práce. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina