Obchodní záměr v oblasti plnění zásobníků 3D tisku pro automotive – Eliška Landová
Eliška Landová
Bachelor's thesis
Obchodní záměr v oblasti plnění zásobníků 3D tisku pro automotive
Business plan for filling 3D printing cartridges for automotive
Abstract:
Bakalářská práce věnuje pozornost založení společnosti XY s.r.o. a sestavením obchodního plánu v inovační oblasti technologie 3D tisku včetně jako finanční stránky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretických východiscích jsou specifikovány SME, přínos inovací a Průmyslu 4.0 a je nastíněna struktura podnikatelského plánu. V praktické části je vytvořen podnikatelský záměr pro …moreAbstract:
The bachelor thesis pays attention to the establishment of the company XY Ltd. and drawing up a business plan in the innovative field of 3D printing technology, including as a financial site. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical basis specifies SMEs, the benefits of innovation and Industry 4.0 and outlines the structure of the business plan. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/umtn7/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Company Business Plan
Maria Ageenko -
Business plan
Zuzana Vdovjaková -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Talent Management a jeho význam pro Průmysl 4.0 ve vybrané společnosti
Tomáš Řezníček -
Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0
Adéla Vágnerová