Obchodní záměr v oblasti plnění zásobníků 3D tisku pro automotive – Eliška Landová
Eliška Landová
Bachelor's thesis
Obchodní záměr v oblasti plnění zásobníků 3D tisku pro automotive
Business plan for filling 3D printing cartridges for automotive
Anotácia:
Bakalářská práce věnuje pozornost založení společnosti XY s.r.o. a sestavením obchodního plánu v inovační oblasti technologie 3D tisku včetně jako finanční stránky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretických východiscích jsou specifikovány SME, přínos inovací a Průmyslu 4.0 a je nastíněna struktura podnikatelského plánu. V praktické části je vytvořen podnikatelský záměr pro …viacAbstract:
The bachelor thesis pays attention to the establishment of the company XY Ltd. and drawing up a business plan in the innovative field of 3D printing technology, including as a financial site. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical basis specifies SMEs, the benefits of innovation and Industry 4.0 and outlines the structure of the business plan. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/umtn7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Company Business Plan
Maria Ageenko -
Business plan
Zuzana Vdovjaková -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Talent Management a jeho význam pro Průmysl 4.0 ve vybrané společnosti
Tomáš Řezníček -
Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0
Adéla Vágnerová