Hodnocení uživatelské zkušenosti (UX) u vybraných mobilních aplikací pro rozvoz jídel – Hoang Viet To
Hoang Viet To
Bakalářská práce
Hodnocení uživatelské zkušenosti (UX) u vybraných mobilních aplikací pro rozvoz jídel
Evaluation of user experience (UX) for selected mobile applications for food delivery
Anotace:
Tato práce se zaujímá hodnocením uživatelské zkušenosti pro vybrané mobilní aplikace, které dováží jídlo. Hlavním cílem této práce bude porovnání jednotlivých aplikací z pohledu uživatelské zkušenosti pomocí vybraných metod. Dalším cílem v teoretické části práce bude představení a popis základních principu UX designu, jeho myšlení a následně proces tvorby UX designu. Následně představení problematiky …víceAbstract:
This thesis is focused to evaluate User Experience for selected mobile food delivery applications. The main aim of the work will be comparing each application from the view of the user experience. The other goal is in the theoretical part of the thesis will be to introduce and describe the basic principles of UX design, its thinking and then the process of UX design. Subsequently introducing customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Pavel Sládek
- Oponent: Miloš Maryška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86383
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení uživatelské zkušenosti (UX) u vybraných mobilních bankovních aplikací v ČR
Vojtěch Janů -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo