Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání – Jakub SACHR
Jakub SACHR
Bakalářská práce
Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání
Transition period in the life of persons with intellectual disability: Transitional planning of transition from primary education to secondary education
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postojů jednotlivých aktérů tranzitního plánování období přechodu žáka s mentálním postižením z primárního do sekundárního vzdělávání. Výzkum se dále zabývá vnímáním vlastních rolí samotnými aktéry, kdo všechno vstupuje do tohoto období přechodu a zda se v českém prostředí vzdělávacího systému realizují tranzitní programy nebo jejich obdoba, jen pod jiným …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the attitudes of individual actors in transition planning of transition period of pupils with intellectual disabilities from primary to secondary education. The research focuses on the attitude of potential actors in transition planning, how they percept their role, who enters the transition period and whether or not the transition programs or their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Aneta Marková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SACHR, Jakub. \textit{Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/kt7szw/.
Jak správně citovat práci
SACHR, Jakub. Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Problematika přechodu z preprimárního do primárního vzdělávání v době pandemie Covid-19
Adéla ŠILHOVÁ -
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ -
Dítě do tří let v neformálním vzdělávání
Lucie Grůzová -
Implementace Mezinárodních standardů účetního výkaznictví do sekundárního vzdělávání
Zdeněk Pospíšil -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Systém duálního vzdělávání a možnosti jeho uplatnění ve středním odborném vzdělávání
Leoš Kočička -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva