Strategie vstupu firmy na zahraniční trh – Michal Anestis
Michal Anestis
Bakalářská práce
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Market Entry Strategy
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracování plánu vstupu na zahraniční trh. Teoretická část obsahuje základní východiska jako důvody vstupu na zahraniční trh a formy vstupu na zahraniční trh. Jsou popsány metody využívané v praktické části jako je PEST a SWOT analýza. V praktické části je představena společnost Avanso s.r.o., provedena analýza makroprostředí Rumunského trhu a analýza trhu doplňků stravy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to prepare a plan for entering the foreign market. The theoretical part contains basic starting points, such as reasons for entering the foreign market and forms of entering the foreign market. There are described methods used in the practical part such as PEST and SWOT analysis. The practical part introduces the company Avanso s.r.o., analyzes the macro environment of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/i87m6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková