Projekt založení MSP (vlastnické, právní, ekonomické a jiné aspekty) – Bc. Michal Pilecký
Bc. Michal Pilecký
Master's thesis
Projekt založení MSP (vlastnické, právní, ekonomické a jiné aspekty)
Project establishment of SME (ownership, legal, economical and other aspects)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem založení MSP, a to především po stránce ekonomické, právní a vlastnické. Zaměřuje se na možnost dodávání surovin společnosti XYZ s.r.o. do podniku 90 seconds s.r.o., především z důvodu jejich pupularizace a posilnění značky. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků navrhnout projekt založení nové kavárny-cukrárny, jejími výrobky popularizovat a posilnit …moreAbstract:
This diploma project is facing and solving problem of creating and starting new small and medium enterprise, especially its economical, legal and ownerships problems. Main aiming to implementation products of company XYZ s.r.o. into company 90 seconds s.r.o., which would improve the brand and public opinion to XYZ s.r.o. enterprise. Aim of this diploma is to start with theoretical knowledge and create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ia6av/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán
Martina Vránová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Business plan: Retail network in Kazakhstan
Alexey Taran -
Business Plan
Mariia Araslanova