Návrh a implementace počítačové hry pro podporu výuky strategické analýzy – Václav Šimůnek
Václav Šimůnek
Bakalářská práce
Návrh a implementace počítačové hry pro podporu výuky strategické analýzy
Design and implementation of a computer game to support the teaching of strategic analysis
Anotace:
Práce je zaměřena na návrh a implementaci počítačové aplikace s prvky gamifikace pro podporu výuky strategické analýzy. První část je věnována gamifikaci, jejím prvkům, trendům a využití v praxi. Tato část zároveň seznámí čtenáře se základy strategické analýzy, které jsou potřeba pro podložení správnosti informací v navrhované hře. Druhá část se zabývá analýzou, návrhem a implementací aplikace s prvky …víceAbstract:
The work is focused on the design and implementation of a computer application with elements of gamification for the support of teaching of strategic analysis. The first part is dedicated to gamification, its elements, trends and use in practice. This section also introduces the reader to the basics of strategic analysis, which are needed to substantiate the accuracy of information in the proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Pavel Procházka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis, design and implementation of the data-process model in accordance with the Smart City concept
Roman Čada -
International comparative analysis of the implementation of the Smart city concept
Martina Vintrová -
Analysis of WabiSabi CoinJoin protocol and Wasabi 2.0 implementation
David Rýpar -
Analysis and Implementation of CTSports
Kevin Hargas -
Analýza, návrh a implementace uživatelské formulářové aplikace
Ľubomír Gocník -
Gamification in the SCRUM Software Development Framework
Martin Češka -
Využití gamifikace při vývoji aplikací
Tomáš Formánek -
Gamifikace jakožto participativní nástroj rozvoje smart cities
Dalibor REITER