Tvorba komunikační kampaně online služby Plechovkátor – Martin Soural
Martin Soural
Bakalářská práce
Tvorba komunikační kampaně online služby Plechovkátor
Development of Communication Campaign for Online Service Plechovkátor
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit komunikační strategii, komunikační plán a plán komunikační kampaně pro novou online službu na výrobu customizovaných nápojů pro koncového zákazníka značky Plechovkátor. Splnění cíle je docíleno analýzou komunikačních mechanismů konkurence, analýzou cílové skupiny a následnou implementací poznatků z analýzy do komunikační strategie, komunikačního plánu a plánu vlastní komunikační …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop a communication strategy, communication plan and communication campaign for a new online service Plechovkátor, that is used to create private label beverages for the end consumer. The objective is achieved by analyzing communication mechanisms of competition, analysing brand's target group and subsequent implementation of findings from the analysis to the strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Stanislav Horný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48638
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Jitka Smolíková -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Analýza náchylnosti ke stresu u vybrané cílové skupiny - vedoucích oddělení zájmových útvarů, Domu dětí a mládeže Praha 6 - Bílá Hora
Marcela Lampart -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza a využití motivačních faktorů cílové skupiny "Projektant" pro výrobce zdicích materiálů
Radek Čížek