Nákupní chování spotřebitele na venkově – Lucie VODIČKOVÁ
Lucie VODIČKOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitele na venkově
Shopping behaviour of countryside consumer
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu možností nákupu v Kolinci a okolních obcích a zkoumá chování obyvatel při nákupu potravin a dalších každodenních potřeb. Teoretická část pojednává o obchodě, nákupnímu chování, venkovských oblastech a jejich občanské vybavenosti. Praktická část popisuje obchodní infrastrukturu v Kolinci a v klíčových lokalitách, a také nákupní možnosti pro obyvatele sousedních …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on analyzing shopping opportunities in Kolinec and the surrounding villages and examines the behavior of residents when purchasing food and other daily needs. The theoretical part deals with retail, shopping behavior, rural areas and their civic amenities. The practical part describes the business infrastructure in Kolinec and in key locations, as well as shopping opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VODIČKOVÁ, Lucie. Nákupní chování spotřebitele na venkově. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Analýza nákupního chování na trhu potravin
Michaela Michálková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Výzkum nákupního chování spotřebitele
Lucie Hašková -
Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Denisa Hrbáčková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Jan Kalaš