Bc. Alžbeta Špureková

Diplomová práce

Lesen als rezeptive Fertigkeit im DaF-Unterricht. Analyse der Lesetexte in ausgewählten Lehrwerken in Bezug auf Textsorten und Aufgabentypologien.

Reading as a receptive skill in DaF-lessons. Analysis of the reading texts in selected textbooks with regard to types of texts and excercises.
Abstract:
The main topic of this master’s thesis, in a broad sense, is reading as a receptive skill. In a strict sense it is an analysis of the reading texts in selected textbooks for learning German as a foreign language with regard to types of texts and exercises. The work consists of two parts. The theoretical part is divided into four main chapters which deal with receptive and productive language skills …více
Abstract:
Hlavnou témou tejto práce je v širšom slova zmysle čítanie s porozumením ako receptívna zručnosť. Témou v užšom slova zmysle je analýza vybraných učebníc nemčiny ako cudzieho jazyka so zameraním na druhy textov a typy cvičení. Práca sa skladá z dvoch častí. Teoretická časť je rozdelená do 4 kapitol, ktoré pojednávajú o receptívnych a produktívnych jazykových zručnostiach; o konkrétnej zručnosti, akou …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2018
  • Vedoucí: BA Johannes Benjamin Köck, MA
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Trna

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy