Grafomotorika a její rozvoj v předškolním období – Mgr. Lucie SÁDLOVÁ
Mgr. Lucie SÁDLOVÁ
Bakalářská práce
Grafomotorika a její rozvoj v předškolním období
The graphomotor skills and their development in preschool period
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku rozvoje grafomotoriky v předškolním období. Charakterizuje děti předškolního věku z pohledu vývojové psychologie a představuje grafomotoriku jako soubor pohybových dovedností, psychických schopností i pracovních návyků. Uvádí faktory, které ovlivňují úspěšný rozvoj grafomotoriky i příčiny grafomotorických obtíží a přibližuje význam i vývoj dětské kresby se zaměřením …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the topic of developing graphomotor skills in preschoolers. First, it presents the characteristics of children of preschool age from the point of view of developmental psychology, and graphomotor skills as a complex of motor skills, mental abilities and work habits. Then, it describes various factors affecting successful development of graphomotor skills, and possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÁDLOVÁ, Lucie. Grafomotorika a její rozvoj v předškolním období. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva