Využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole – Martina Hejděncová
Martina Hejděncová
Bachelor's thesis
Využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole
Usage of the school garden to support science education in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole. V teoretické části se pozornost soustřeďuje na sumarizaci poznatků o koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání, popis specifik užití této koncepce v mateřské škole a objasnění využití školních zahrady v badatelsky orientovaném vzdělávání. V praktické části je zpracována …viacAbstract:
The Bachelor thesis is an application character and it is focused on the use of school garden for science education in kindergarten. The theoretical part focuses on summarizing knowledge about the inquiry based science education, a description of the specifics of the use of this concept in kindergarten and clarifying the use of school gardens in inquiry based science education. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hejděncová, Martina. Využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole pohledem budoucích učitelů mateřských škol
Alena Slováková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
ICT podpora v badatelsky orientovaném vzdělávání matematice na 2. stupni základních škol.
Jacob MÍLEK -
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Renata Lukášová -
Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Alena Staňková -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková