Využití tvořivých metod rozvíjejících čtenářské dovednosti ve výuce u žáků ZŠ – Michaela Velová
Michaela Velová
Diplomová práce
Využití tvořivých metod rozvíjejících čtenářské dovednosti ve výuce u žáků ZŠ
Utilization of creative methods of developing reading skills in teaching pupils at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti u žáků 2. ročníku ZŠ. Úvodní část práce seznamuje se základními pojmy čtení, čtenářství, tvořivost a gramotnost. Dále představuje faktory, strategie a dovednosti, které čtenářskou gramotnost ovlivňují. Hlavní náplní praktické části je zpracování a realizace příprav na 90minutové bloky, které jsou zaměřené na čtení s porozuměním. V blocích se …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Vladimíra Hornáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost dětí se zrakovým postižením
Anna REMEŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost dětí předškolního věku
Petra ZAVADILOVÁ -
Vývoj a pilotní ověření metody k měření testového prožívání u dětí mladšího školního věku
Sabina Gargošová -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Senzitivita pro tonální hierarchii dětí mladšího školního věku: Aplikace metody zkušebního tónu
Martin JAŠEK -
Stanovení vhodné preventivní metody v péči o chrup dětí mladšího školního věku
Barbora Svatková -
a) Bakalářský houslový koncert / b) Motivace žáků mladšího školního věku při hře na housle podle Suzukiho metody
Iveta Horáčková -
Solmizační metody rozvíjení hudebního sluchu u dětí mladšího školního věku
Kseniia Solotova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
9. 9. 2021
Kohout, J.
9. 9. 2021