Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment – Bc. Yekaterina Kalymbekova
Bc. Yekaterina Kalymbekova
Bakalářská práce
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Anotace:
Účelem této diplomové práce je zvážit celý komplex faktorů, které vedou spotřebitele při výběru luxusního zboží. Důležitost tématu je utvářena skutečností, že každý potenciální spotřebitel má své vlastní psychologické vlastnosti, které popisují preference na trhu produktů, které nejsou předmětem nezbytného uvážení. Při analýze těchto funkcí je možné identifikovat určité modelové charakteristiky chování …víceAbstract:
The purpose of this thesis work is to consider the whole complex of factors that guide the consumer in choosing luxurious goods. The relevance of the topic is formed by the fact that each potential consumer has his own psychological characteristics that describe preferences in the non-essential products’ market. When analyzing these features, it is possible to identify certain model characteristics …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rg94y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior
Hiren Poonamchand Rathod -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Consumer Behavior
ILLIA DIEDUSHEV -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Komparace výtěžnosti jednotlivých přístrojů zobrazujících přední segment při diagnostice a sledování dystrofických onemocnění rohovky.
Vít Motyčka