Institucionální aspekty integrace České republiky do EU z pohledu zemědělství – Mgr. Michal Dvořák
Mgr. Michal Dvořák
Master's thesis
Institucionální aspekty integrace České republiky do EU z pohledu zemědělství
Institutional aspects of Czech republics integrations process to the EU from the wiev of agriculture
Anotácia:
Předmětem této práce je zanalyzovat institucionální dopad integrace ČR do EU z hlediska zemědělství, přičemž zvláštní pozornost je věnována Jihomoravskému kraji. Po obecném popisu institucionálních změn v souvislosti se vstupem ČR do EU je zde vymezeno institucionální zabezpečení společné zemědělské politiky a stručně charakterizováno její fungování. Hlavní část práce se zabývá právním rámcem institucionálních …viacAbstract:
The goal of submitted thesis is to analyse the institutional impact of the Czech Republics integrations process to EU from the view of agriculture. The special attention is given to the region of South Moravia. After a general description of institutional changes in context of the admission of the Czech Republic to EU I definy the institutional framework of Common agriculture policy and briefly characterize …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ir1qo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedúci: doc. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Miroslava Nová -
Návrh a implementace strategie v tréninkovém a diagnostickém centru HDC Czech Republic
Petr Hlinka -
Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017
Martin Koňařík -
Návrh nové komunikační strategie společnosti Xerox Czech Republic
Veronika Mrkvičková -
Obchodní strategie dopravní firmy Hödlmayr Logistics Czech Republic, a.s.
Kristýna Zetková -
Marketingová strategie společnosti O2 Czech Republic a.s. v oblasti telekomunikačních služeb.
Tereza Želonková