Adéla Kuželová

Diplomová práce

Marketingová doporučení pro porodnice na základě dotazníkového šetření zkoumajícího preference rodiček

Marketing recommendations for maternity hospitals on the basis of questionnaires inquiry containing preferences of expectant mothers
Anotace:
Cílem diplomové práce je utvořit marketingová doporučení pro porodnice. Marketingová doporučení mají podobu marketingových mixů, které jsou navrženy pro jednotlivé odkryté segmenty. Teoretická část diplomové práce uvádí, proč by měl být marketing do porodnic implementován v současnosti. Vysvětluje důvody, proč na oblast porodnictví aplikuji marketing služeb. Dále popisuje specifika marketingu služeb …více
Abstract:
The main goal of this Master's Thesis is to form marketing recommendations for maternity hospitals. These marketing recommendations are in the form of marketing mixes, that are designed for individual revealed segments. The theoretical part of my Master's Thesis contains the reason why the maternity hospitals should implement marketing in the present day. Further goal of the theoretical part is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: Zuzana Chytková
  • Oponent: Antonín Pařízek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34820