Sebereflexe při studiu a praxi u studentů nelékařských zdravotnických oborů – Alena Zámečníková
Alena Zámečníková
Bachelor's thesis
Sebereflexe při studiu a praxi u studentů nelékařských zdravotnických oborů
Self-Reflection during Study and Practice in Non-Medical Health Care Students
Anotácia:
Sebereflexe je významným aspektem pro studium a práci ve zdravotnictví. Bakalářská práce se zabývá sebereflexí u studentů nelékařských zdravotnických oborů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. V první kapitole jsou vymezeny pojmy týkající se sebereflexe, druhá kapitola se věnuje sebereflexi u studentů, třetí kapitola popisuje, jak lze …viacAbstract:
Self-reflection is an important aspect for studying and working in healthcare. This bachelor's thesis is focused on self-reflection of students of non-medical study specialisation. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part has three chapters. The first chapter defines the concepts related to self-reflection, the second chapter deals with self-reflection of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zámečníková, Alena. Sebereflexe při studiu a praxi u studentů nelékařských zdravotnických oborů. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Nursing / General Nursing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Názory studentů nelékařských zdravotnických programů na očkování proti COVID-19
Anna Kučerová -
Sebereflexe, supervize a další vzdělávání pedagogických pracovníků
Jana Karasová -
Uplatňovaní supervize ve školských zařízeních pro výkon ústavní výchovy nebo ochranné výchovy a ve školských zařízeních preventivně výchovné péče
Kristýna HELLEROVÁ -
Sebereflexe v každodenní praxi sociálního pracovníka
Lucie Pražáková -
Sebereflexe pracovníků vybraného OSPOD se zaměřením na supervizní zkušenost
Miluše Mólová -
Supervize jako možnost pedagogických pracovníků pro efektivní řešení situací
Kateřina MELICHAROVÁ -
Využití supervize pro zvýšení kvality služeb osobní asistence v organizaci HEWER, z.s.
Běla Šipošová